Geoblog.pl    KasiaKris    Podróże    Tajlandia, Malezja, Singapur    Kuala Lumpur cd...

Kuala Lumpur cd...

Malezja
Malezja, Kuala Lumpur
Przejechano 11903 km

23:00 startujemy nocnym autobusem do Singapuru
przed nami przedostatnie wielkie miasto... i juz zalujemy ze w naszych planach nie ma juz zadnej bezludnej wyspy po drodze ...

ps. Kris dalej przeklina aparatka, cd zdjec nastapi ale nie wiadomo kiedy :0)

UZUPELNIENIE:
To co chcielismy zobaczyc w Kuala Lumpur zobaczylismy juz pierwszego dnia. Drugi dzien byl wiec tylko szwedaniem sie po miescie. Podsumowujac calosc - Kuala Lumpur zrobilo na nas najmniejsze wrazenie.
Jak sie pozniej okazalo nie byl to nasz ostatni raz w tym miescie. Wszystko pewnie dzieki Ani ktora namowila nas na rzucenie za siebie ostatnich malezyjskich "groszy".
Wrocilismy w to miejsce szybciej niz sie spodziewalismy :)

zz
zz - 2008-11-24 21:02
Między Singapurem i Bankokiem jest mnóstwo bezludnych wysp.A może warto zatrzymać się na którejś z nich

Z&Z
Z&Z - 2008-11-24 23:41
A co tam bezludne wyspy jak Wy tacy ciekawi świata - do Australii juz niedaleko, warto by się zastanowić, kangury czekają - i co Wy na to?