Geoblog.pl    KasiaKris    Podróże    Tajlandia, Malezja, Singapur    Koh Lanta ciag dalszy

Koh Lanta ciag dalszy

Tajlandia, Ko Lanta Yai

Dzisiaj musieliśmy znaleźć zakwaterowanie na kolejne dni. Po około 3h jazdy na skuterku znaleźliśmy to czego szukaliśmy - bambusowa chatka (700BHT/doba).

UZUPEŁNIENIE:
Wczorajszą podróż z portu na kraniec wyspy bardziej slyszeliśmy niż widzieliśmy… było tylko: ciemność widzę, ciemność :0)
To co dziś ujrzało się naszym oczom było cudownym zapomnianym krańcem ziemi 
Nasz nocleg zarezerwowany na przystani promowej jeszcze w Krabi był tylko na jedną noc. I mimo, iż hotel zaproponował nam inna wersje bambusowego bungalowa zdecydowaliśmy się poszukać czegoś innego.
Standardowo już wypożyczenie skutera – z małą niespodzianką – to co w Chiang Mai było normalką – tu było już przekroczeniem prawa – mowa oczywiscie o jeździe w trójkę.
Ceny za skuter też niespodzianka w porównaniu do Chiang Mai – bo tutaj cena za skuter 300BHT.
Pojeździliśmy trochę po wyspie, to tu to tam, po drodze tak jakby zabraklo paliwa  no i znaleźliśmy nasz magiczny zakątek – resort RIVER SAND (cena za bungalow 700 BHT) Resort to chyba za dużo powiedziane, ale i tak nie zamienilibysmy tego miejsca na zadne inne. Nawet zdjecia nie oddaja charakteru tego miejsca. Plaza i morze na wylacznosc, bar na wylacznosc, cisza, spokoj… zapomniany przez wszystkich koniec swiata.
Nawet zimna woda w prszynicu nikomu nie przeszkadzała :0)